.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام تسليت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت پدر شهیدان باطنی
استاندار مازندران در پی درگذشت حاج علی‎اکبر باطبی پدر شهیدان علیرضا، حمیدرضا و عباسعلی باطبی پيام تسليتی منتشر کرد.

به گزارش شمال نیوز، ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران در پی درگذشت حاج علی‎اکبر باطبی پدر شهیدان علیرضا، حمیدرضا و عباسعلی باطبی پيام تسليتی منتشر کرد.

متن پيام بدين شرح است:

بسمه تعالی

انالله و انا اليه راجعون

درگذشت حاج علی‎اکبر باطبی پدر شهیدان علیرضا، حمیدرضا و عباسعلی باطبی كه پس از تحمل يك دوره بيماری دعوت حق را لبيك گفته و به فرزندان برومندش پيوست، موجب تالم و تاثر گرديد.

پدران معظم شهدا الگوهای راستين وفاداری به آرمان هاي انقلاب اسلامی، حضرت امام خمينی(ره)، شهداي والامقام و اسوه ی پايداری در مسير ولايت فقيه و موجب عزت و اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

شادروان حاج علی‎اکبر باطبی از جمله ی اين پدران عزت مند و انقلابی بود كه با تقديم عزيزترين گوهرهای حيات خويش به رسالت الهی و انقلابی خويش عمل نمود و در طول سال های پس از شهادت فرزندان دلبندش نيز با صبوری، مجاهدت و ايثار به صيانت از دستاوردهای ارزشمند شهدا همت گمارد.

اینجانب با نهایت تاثر و تالم، درگذشت حاج علی‎اکبر باطبی پدر مجاهد و نستوه سه شهید گرانقدر را که با بصیرت و استواری در سالهای پس از شهادت عزیزانشان در مسیر عشق، ارادت و دلدادگی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، درس ولایتمداری، ایمان و مجاهدت را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان به ويژه شهرستان بهشهر آموخت، تسلیت گفته، آمرزش و رضوان الهی برای آن زنده ياد و صبر جميل و اجر جزيل برای بازماندگان از خداوند سبحان مسالت داريم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.